’’ریحام خان کو سنی لیون قرار دیئے جانے پر کپتان کی سابق اہلیہ کے صبر کا پیمانہ لبریزہو گیا ‘‘
Can't connect right now! retry

’’ریحام خان کو سنی لیون قرار دیئے جانے پر کپتان کی سابق اہلیہ کے صبر کا پیمانہ لبریزہو گیا ‘‘

اسلام آباد (قدرت روزنامہ13فروری2017)پاکستان تحریک انصاف کے لودھراں این اے 154میں شکست پر کپتان کی اہلیہ کے تابڑ توڑ حملے جاری ، تفصیلات کے مطابق عمران خان کی سابق اہلیہ ریحام خان نے سوشل میڈیا کی ویب سائٹ پر ٹویٹ کرتے ہوئے کہا ہے کہ میرے خیال میں ہمارے چند منافق سیاستدانوں سے سنی لیون بہت بہتر ہے کیونکہ وہ منافق نہیں . ریحام خان کے اس بیان کے سوشل میڈیا پر وائرل ہوتے ہی عوام کی بڑی تعداد نے شدید رعمل کا اظہار کیا ہے ایک صارف نے کپتان کی سابق اہلیہ ریحام کو سنی لیون قرار دیا ہے .

سنی لیون قرار دیئے جا نے پر ریحام خان کے صبر کا پیمانہ بھی لبریز ہو گیا اور انہوں نے جواب میں لکھا کہ ان نام نہاد اور منافق سیاستدانوں سے سنی لیون ہی بہتر ہے وہ منافق تو نہیں . جبکہ ایک صارف نے ریحام خان کو سنی لیون کہنے پر دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ہے کہ ہم نفرت میں اتنے اندھے ہو گئے کہ ہمیں سنی لیون میں بھی ریحام خان ہی دکھائی دے رہی ہیں . دریں اثنا قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 154کے ضمنی الیکشن میں سامنے آنیوالے نتائج میں مسلم لیگ ن کی جیت پر چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کی سابق اہلیہ ریحام خان بھی میدان میں آگئیں.

سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر ریحام خان نے طنزیہ انداز میں سوال کیا ہے کہ ’’سنا ہے پیر جیت گیا؟‘‘ان کااشارہلودھراں ضمنی الیکشن میں ن لیگ کے جیتنے والے امیدوار سید اقبال شاہ کی جانب تھا جبکہ سوال کا ہدف تحریک انصاف اور عمران خان تھے. و اضح رہے کہ لودھراں میں این اے 154قومی اسمبلی کی نشست تحریک انصاف کے سنئیررہنماء جہانگیر ترین کی نا اہلی کے بعد خالی ہوئی تھی جس پر انکے بیٹے علی ترین کو شکست ہوئی ہے.‎

 

..